: 10 راه کاهش وزن بدون احساس گرسنگی

: ده راه کم کردن وزن بدون گرسنگی

مجله تو زیبایی : گرسنگی مشکلیه که در طول دوران رژیم غذایی رو اون روبرو هستیم. کم کردن یهویی اندازه غذا و دوری بسیار از مواد غذایی جور واجور عامل اصلی احساس گرسنگیه. پیدا کردن راهی واسه کم کردن وزن بدون احساس گرسنگی بهترین راه شکست دادن اضافه وزن است.

نشاسته رو حذف نکنین: نون رو کلا از رژیم غذایی خود حذف نکنین، تلاش کنین واسه شکست دادن گرسنگی از نون سبوس دار استفاده کنین.

حذف شیرینیا: به کار گیری شیرینی فقط ذائقه شما رو عوض می کنه و با خوردن اون احساس سیری نمی کنین، پس تلاش کنین واسه حفظ تناسب اندام شیرینی نخورین.

آب فراوون: شما می تونین واسه شکست دادن گرسنگی آب فراوون بخورین.

نوشیدنیای گرم: خوردن نوشیدنیای گرم به شما کمک می کنه تا احساس سیری کنین.

فیبر در غذا: فیبر موجود در غذا هم می تونه در احساس سیری مؤثر باشه. فیبر در سبزیجات! حبوبات و سبوس هست، هم اینکه شما می تونین فیبر رو به شکل پودر از داروخانه ها جفت و جور کنین.

آجیل: خوردن یه مشت آجیل به عنوان میان وعده می تونه در احساس سیری به شما کمک کنه.

خواب کافی: کمبود خواب باعث می شه که اشتهایتان به غذا بیشتر شه، به خاطر همین لازمه واسه کمک به احساس سیری خواب کافی داشته باشین.

اضافه کردن دانه در خوراکیا: اضافه کردن بعضی دانه ها مثل دانه کتون می تونه به احساس سیری کمک کنه.

خیار: میوه ها شامل درصد خیلی از فیبر هستن، اگه خیار رو در وعده های سبک استفاده کنین می تونین احساس سیری داشته باشین.

اختصاصی مجله تو زیبایی

مترجم : فرنوش خسروان

.

منبع : tozibae.ir

جمع آوری به وسیله بخش مقالات پزشکی و بهداشتی سایت آکا

Written by

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *