دنیای دیجیتال همیشه در حال تحول است و در نتیجه ، لازم است تیم های بازاریابی استراتژی های انعطاف پذیر داشته باشند که با روندها و تحولات در این زمینه تغییر می کنند.

دیجیتال

در حالی که بسیاری از رهبران بازاریابی تأثیر دیجیتال را می شناسند و در تلاشهای بازاریابی خود ادغام می شوند ، ۴۹٪ هیچ استراتژی دیجیتالی مشخصی ندارند در حالی که ۱۷٪ آن را به عنوان یک سند جداگانه تعریف کرده اند.

در چنین شرایط تجارت الکترونیکی رقابتی ، دیگر احتیاطی ندارد که یک استراتژی دیجیتالی تعریف شده داشته باشند یا آن را از استراتژی بازاریابی جدا نگه دارند. بازاریابی اکنون دیجیتال است.

بنابراین برای کسانی که دارای یک استراتژی دیجیتال هستند – تعریف شده ، یکپارچه یا در غیر این صورت – اجازه دهید ۵ راه برای بهینه سازی آن را برای هدایت تحول دیجیتال ، تعامل با مشتری و درآمد بررسی کنیم.

اهداف تجاری را ارزیابی و اصلاح کنید

اهداف تجارت ، مانند هر استراتژی ، باید بطور منظم ارزیابی شود. این بررسی باید اهدافی را در نظر بگیرد ، همراه با مواردی که تحقق نیافت و دیگران که به دلیل نتایج موفقیت آمیز باید گسترش یابند. از آنجا که هدف اصلی یک استراتژی ، تحقق اهداف تجاری است ، لازم است هنگام بازنگری یک استراتژی برای اطمینان از ترازی ، این اهداف را مرور کنید.

کلید یک استراتژی موفق ، جستجوی فرصتهایی است که در دسترس یک سازمان است. برای رسیدن به این هدف ، سؤالاتی از قبیل:

     

  • مشتریان از شرکت ما چه می خواهند؟
  •  

  • مصرف کنندگان در رسانه های اجتماعی به چه عکس العملی پاسخ می دهند؟
  •  

  • ما چه تفاوتی با رقبا داریم؟
  •  

  • آیا شرکت USP دارد و اگر چنین است چیست؟ و آیا ما در بازاریابی محتوا از آن سرمایه گذاری می کنیم؟
  • بازاریابی محتوا

     

  • چه روندهایی در حال ظهور است که ما باید از آن آگاه باشیم؟
  •  

  • مهمترین چیزها بر اساس داده های مشتریان برای ما چیست؟
  •  

  • چگونه می توانیم بهتر با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنیم؟
  •  

  • مشتریانی که از آنها استفاده نمی کنیم از چه سیستم عامل هایی استفاده می کنند؟

این نوع سؤالات به شناسایی شکاف های موجود در بازار کمک می کند و ممکن است به تجارت شما کمک کند تا جایگاه خود را در بازار و آنچه مصرف کنندگان از محصول یا خدمات شما می خواهند درک کند. با استفاده از این سؤالات پاسخ داده شده ، می توانید پاسخ های اهداف تجاری را ترسیم کرده و استراتژی را با در نظر گرفتن دیجیتال دوباره ارزیابی کنید.

KPI ها را ارزیابی کنید

شاخص های عملکرد برای استراتژی موفق مهم هستند. در اصل ، آنها به تجارت شما کمک می کنند تا تلاشهای بازاریابی را اندازه گیری کند و مرتباً آنها را ردیابی کند تا شاهد تغییر باشد.

مانند اهداف ، KPI ها باید مطابق با شرایط تجاری تغییر کنند. به عنوان مثال ، شاید محتوا به بخشی جدایی ناپذیر در تجارت شما بدل شده و معلوم شود که منجر به کیفیت بالا می شود. این تغییر در تمرکز و استراتژی شرکت بدان معنی است که باید KPI ها برای محتوا برای ردیابی تأثیر مانند تبدیل یا به اشتراک گذاری اجتماعی ایجاد شوند.

همچنین تعیین اهداف در برابر KPI می تواند مفید باشد ، بنابراین تصمیم گیرندگان کلیدی و اعضای تیم از اهداف برخلاف تنظیم فقط شماره ها آگاه هستند. اساس آن بر روی داده های فعلی نیز مهم است ، زیرا معیار تعیین می کند و امکان رشد را فراهم می کند. با این حال ، اطمینان از اینکه همه KPI ها واقع گرایانه و قابل دستیابی هستند بسیار مهم است ، در غیر این صورت هرگونه تلاش برای شکست انجام خواهد شد.

در نظر داشته باشید که یک KPI بدون استفاده فایده ای ندارد. برای اطمینان از KPI های سازمان خود ، اهداف استراتژیک را در اولویت قرار داده و آنها را برای تیم بازاریابی در اولویت قرار داده و از نظارت منظم آنها با ساختار گزارش های تنظیم شده اطمینان حاصل کنید.

اکنون ۴۸۸٪ از شرکتهای FTSE 100 صراحتاً ارتباط KPI ها با استراتژی – PwC را نشان می دهند

این توییت

مشتری محور باشید

هر استراتژی خوب متناسب با مخاطبی که می خواهید به آنها برسید متناسب است. در غیر این صورت ، در بهترین حالت بی ربط است و در بدترین حالت ، در جذب مخاطبی که کسب و کار شما سعی در جذب آن دارد ، ناکام باشید.

اینجاست که مجموعه خوبی از Personas وارد می شود. فقط با هر یک از بازدید کنندگان به همان اندازه رفتار نمی شود ، بلکه گروه هایی با علائق و علائم دردشان کافی است. موارد شخصی فعلی را مجدداً بررسی کنید و عناصری را کشف کنید که ممکن است در حال حاضر بخشی از Personas شما مانند کانال های رسانه های اجتماعی ترجیحی آنها ، موضوعات مورد علاقه ، تماس با رقبا ، چالش های پیش روی شما باشد (این موضوع برای مخاطبان B2B به ویژه اهمیت دارد).

ساختن روی personas تضمین خواهد کرد که تیم بازاریابی شما تا حد ممکن از مخاطبی که می خواهند به آنها برسند آگاهی داشته باشند و می توانند سیستم عامل ها یا تاکتیک های جدیدی را کشف کنند که ارزش آزمایش برای دیدن تأثیر را دارند.

یکی دیگر از عناصر مهم این امر نقشه برداری از سفر مشتری است. دانستن جزئیات اصلی نه تنها مهم است بلکه تعامل افراد با یک تجارت و چه مسیری را طی می کند. ایجاد نقشه سفر باعث می شود تا مشتریان در نقاط مختلف لمسی دچار شکستگی نشوند و همچنین یک تجربه مشتری یکپارچه ایجاد کنند که بازدیدکنندگان و طرفداران برند را بازگرداند.

به داده ها گوش دهید

بازاریابی دیجیتال با داده شروع و پایان می یابد. طبق گفته Forbes Insights ، در صورت استفاده صحیح ، تجزیه و تحلیل داده ها می تواند رشد را در پی داشته باشد و تأثیر معنادار و مثبتی بر درآمد داشته باشد.

برای یک تیم بازاریابی ، می توانید به پیام های بهتر برای کمپین ها کمک کنید ، بودجه تبلیغ را از یک سکو به دیگری تغییر دهید یا به بازاریابی اجازه دهید تا از روزها و زمانهایی که بهترین نتیجه را کسب می کنند ، بیشترین استفاده را ببرید. در اصل ، این می تواند به بازاریابان کمک کند تا در بازاریابی بهتر باشند.

از دیدگاه مصرف کننده ، مجموعه ای از نقاط لمسی ارائه شده به معنای وجود داده های عظیم در یک تجارت از آمار وب سایت گرفته تا بازخورد مشتری تا ورودی از تیم فروش در CRM است. برای مؤثر بودن ، یک شرکت باید این داده ها را همپوشانی کند و از آن برای جمع آوری بینش و استفاده از یک استراتژی که موجب تعامل و وفاداری می شود ، استفاده کند.

در نهایت ، مهمترین اطلاعات گوش دادن به آن و ترفندهای مناسب برای تحقق اهداف کسب و کار است

حساب برای مشکلات سازگاری

مشکلات

هرچه جامعه دیجیتالی تر و جهانی تر می شود ، تعداد فزاینده ای از داده های شخصی در سازمان ها وجود دارد. آگاهی از انطباق در رابطه با ایمنی برند ، شفافیت و تقلب در تبلیغات با ۹۰٪ بازاریابان که استراتژی های بازاریابی دیجیتال را برای رسیدگی به این موارد به روز می کنند ، برای مدیران ارشد مهمتر می شود.

در ماه مه ۲۰۱۸۸ ، تغییر عظیمی در بخش بازاریابی در قالب مقررات عمومی حمایت از داده ها ، آخرین اقدامات محافظت از داده های اتحادیه اروپا در حال انجام است. تأثیر آن بر مشاغل و نحوه بازاریابی و فروش آن قابل توجه است.
اتحادیه اروپا

برای اینکه وارد یک استراتژی مؤثر شوید و تجارت خود را برای انطباق آماده کنید:

     

  • جزئیات آیین نامه را مشورت و بررسی کنید
  •  

  • تمام اطلاعات مربوط به داده های شخصی که با آنها دست و پنجه نرم می کنید (مانند محلی که از آن به دست می آید و آنها را با آنها به اشتراک می گذارید) سازماندهی کنید
  •  

  • خط مشی های حفظ حریم خصوصی ، رویه ها و تکنیک های پردازش داده را به روز کنید
  •  

  • خط مشی ها را برای شناسایی و رفع نقض داده ها به روز کنید
  •  

  • در صورت نیاز به شغل شما ، یک افسر محافظت از اطلاعات را تعیین کنید.

تأثیر GDPR هنوز ناشناخته است ، بنابراین ساخت و ساز در زمان آماده سازی اطمینان حاصل خواهد کرد که نتیجه کار و استراتژی شما متضرر نخواهد شد.

بهینه سازی یک استراتژی بازاریابی شامل یک تحول دیجیتال کامل است که شامل بررسی مجدد اهداف تجاری بر اساس داده ها ، انتخاب KPI های جدید برای ردیابی پیشرفت و انجام اقدامات برای درک بهتر مخاطبان شما برای اطمینان از ارتباط همه جانبه ، هدفمند و شخصی سازی بازاریابی دیجیتال است. .

مهم نیست که چه تغییراتی ایجاد شده است ، داده ها باید همیشه در مرکز یک استراتژی باشد زیرا می تواند بینش در مورد شکاف های عملکرد ، تاکتیک ها و مبارزات موفق و شکست خورده و بینش مخاطبان را ارائه دهد.

سرانجام ، هرگونه بازنگری بازاریابی نیز باید به جدیدترین موارد مربوط به انطباق بپردازد زیرا هرچه مشتریان بصورت آنلاین انجام دهند ، اطلاعات بیشتری جمع آوری می شود و مقررات برای محافظت از حریم خصوصی در دنیای دیجیتال ایجاد می شود.

Written by

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای ایزلandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDhekeliaDjiboutiDominicaDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaEuropa IslandFalkland جزایر (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی و قطب جنوب LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالت های فدرال مولدوا موناکو مغولستان مونتسراتاتموکوو موزامبیک نامیبیا نائورو جزیره نواسا نپال NetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited امارات متحده عربی اروگوئه ازبکستان وانواتوو ونزوئلا ویتنامVisgin IslandWake IslandWallis و FutunaWest Bank صحرای غربیYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت