به عنوان یک برند ، شما از اهمیت SEO در تجارت الکترونیکی آگاه هستید ، از راهی که به شکل دادن یک برند به تغییرات ظریف در رتبه در Google کمک می کند.

طبق HubSpot ، کاربران موتورهای جستجو معمولاً یکی از ۳ نتیجه برتر را انتخاب می کنند ، و ۷۵٪ آنها زحمت نمی کشند که به نتایج صفحه اول خود نگاه کنند. با توقعات زیاد مشتریان ، این امر حس می کند که شرکت های بازاریابی می خواهند هنگام استخدام کارمندان جدید کاملاً دقیق باشند.

استخدام

در طی مصاحبه SEO ، پرسیدن سوالات مناسب بسیار مهم است. در اینجا ۱۰ سؤال اساسی وجود دارد که هر شرکت بازاریابی باید از یک استخدام جدید بالقوه سؤال کند.

۱ ٫ هنگام انتخاب استراتژی بهینه سازی ، به چه داده هایی نگاه می کنید؟

استراتژی ها به هیچ وجه شکل نگرفته اند ، اما آنها بر اساس تجزیه و تحلیل طراحی و نقشه برداری می شوند. نامزد SEO احتمالاً روشی ارجح برای جمع آوری و خواندن داده ها و استفاده از آن در یک کمپین دارد.

این سوال نگاهی ناخوشایند به روند ساخت استراتژی مصاحبه شونده شما نشان می دهد. اگر او اطمینان ندارد که کجا می تواند این اطلاعات را جستجو کند ، می تواند نشانه ای از عدم تجربه باشد.

۲ ۵ ۵ ابزار برتر جستجوگرها در کدام موارد هستند؟

ابزار جستجوگرها نان و کره هر کمپین موفقیت آمیز است. حتی با تجربه ترین بازاریاب تعداد زیادی ابزار مفید در آستین خود دارد. نکته این سؤال این نیست که ببینیم آیا این ابزارها برای خنثی کردن یا مقایسه آنها با خود شما هستند ، بلکه یاد می گیریم که آیا نامزد مجموعه ای را دارد که از آنها راحت استفاده می کند یا خیر.

۳ ٫ به نظر می رسد که یک روز متوسط ​​در دفتر شما چگونه است؟

این شانس شما برای دیدن چگونگی عملکرد یک کارمند در یک روز معمولی است. در یک تغییر ۸ ساعته ، برای اطمینان از رضایت مشتری و موفقیت پروژه چه اقداماتی انجام می شود؟ از چه ابزار یا برنامه ای استفاده می شود و همه چیز به چه ترتیب انجام می شود؟

پاسخ به این سؤال برای همه یکسان نخواهد بود ، خصوصاً بین بخش ها. بازاریاب با تمرکز بر محتوای رسانه های اجتماعی پاسخی متفاوت از یک مدیریت ایمیل و توزیع خبرنامه خواهد داد.

نکته این است که مشخص شود که آیا این کارمند به مدیریت و آموزش زیادی نیاز دارد یا به تنهایی کار خود را انجام می دهد.

۴ ٫ آیا می توانید در مورد آخرین تغییرات الگوریتم و منظور از مشتریان بالقوه برای من بگویید؟

هر مبارزات انتخاباتی سئو در اولین آزمایش موفق نمی شود. روشی که یک بازاریاب نسبت به عدم موفقیت واکنش نشان می دهد بسیار گفتنی است. می توانید با پرسیدن موارد زیر این سؤال را گسترش دهید:

     

  • آیا با خواندن تحلیلی و تعیین یک برنامه جدید از اقدام ، سعی در اصلاح اوضاع صورت گرفته است؟
  •  

  • آیا به جای یک ضرر ، به عنوان یک تجربه یادگیری تلقی می شد ، و اگر چنین است ، چه چیزی را یاد گرفتید؟
  •  

  • در مبارزات انتخاباتی بعدی که انجام دادید ، برای جلوگیری از این مسئله ، چه کار دیگری انجام دادید؟

۵ ٫ آیا تا به حال دیده اید که یک تلاش سئو را ندیده اید؟ چگونه واکنش نشان دادید؟

در SEO ، هیچ چیز مهمتر از پیگیری تغییرات در الگوریتم گوگل نیست. دلیل آن این است که Google چنین محرکی در موفقیت بازاریابی دیجیتال است.

دیجیتال

از ژانویه سال ۲۰۱۸ تا ژانویه سال ۲۰۱۹ ، Google با ۷۴٪ جستجوی اینترنتی در بازار موتور جستجو مسلط شد. بنابراین ، مهم نیست که کسب و کار شما دارای محتوای عالی ، کمکهای بصری یا تعامل با مشتری باشد. اگر با آخرین الگوریتم مطابقت نداشته باشد ، در بهبود رتبه موتور موفق نخواهید شد.

از Panda و Possum گرفته تا Penguin و Mobile-First Index Roll Out ، بازاریابان بالقوه SEO باید آگاه باشند.

۶ the ارزش Backlink چیست و چگونه می تواند به مشتری کمک کند؟

Backlink

۷ ٫ از نظر اهمیت یک کمپین موفقیت آمیز در بازاریابی ، حضور در رسانه های اجتماعی را در کجا جای می دهید؟

نقش رسانه های اجتماعی wiبازاریابی دیجیتال نازک در دهه گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. برای برخی از بازاریابان ، این دومین نقطه تماس بعد از صفحه فرود یک شرکت است. برای دیگران ، فقط یک مکان دیگر برای ارسال یک وبلاگ است. برخی آنقدر در مورد رسانه های اجتماعی جدی هستند که روزها و روزهای خاصی برای ارسال دارند.

به عنوان مثال ، زمانهای مطلوب ارسال فیس بوک از ساعت ۱ تا ۴ بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه یا ۱:۰۰ تا ۲:۰۰ بعد از ظهر روز شنبه و یکشنبه است. این در شرایطی است که مصرف کنندگان بیشترین فعالیت را دارند و به احتمال زیاد محتوای شما را درگیر و به اشتراک می گذارند. اگر شرکت بازاریابی شما رسانه های اجتماعی به جلو است ، داشتن کارمند با این نوع دانش می تواند سودمند باشد.

۸ ٫ چند وقت یکبار کلمات کلیدی تحقیق می کنید؟ از چه ابزاری استفاده می کنید؟

تحقیقات بخش مهمی از موفقیت یک متخصص سئو است. داوطلبان باید بتوانند عادات استاندارد جستجوی خود و چند ابزار مورد نظر خود را توصیف کنند. مهم نیست که آنها تا زمانی که از چیزی استفاده کنند ، از SEMrush یا ابزار کلمه کلیدی گوگل استفاده می کنند. به عنوان یک سؤال پیگیری ، می توانید درباره کلمات رایج اخیر یا اصطلاحات جستجوی آنها در پرونده سؤال کنید.

از آنجا که بیشتر بازاریاب ها دارای صفحه گسترده یا برخی از اسناد دیگر هستند که با کلمات کلیدی مفید در دسترس نیستند ، این باید یک سؤال آسان باشد.

۹ ٫ حرفه ای در سئو از شما می خواهد که در اخبار سئو به روز شوید ، وبلاگ هایی را که دنبال می کنید چیست؟

اخبار SEO فقط در صندوق ورودی یک بازاریاب ظاهر نمی شوند. جستجو می شود وبلاگ های SEO به گسترش اطلاعات و پیش بینی های مفیدی که می تواند به طور گسترده ای باعث بهبود یک کمپین شود ، کمک می کنند.

به عنوان مثال ، سال گذشته سیسکو پیش بینی کرد که سال ۲۰۱۹ فیلم ها را شامل می شود که شامل ۸۵٪ از کل اینترنت در ایالات متحده است. این امر به بسیاری از بازاریابان کمک کرد تا دوباره ساختارهای مشتری را بازسازی کنند تا محتوای بصری بیشتری را در خود جای دهند و از روندها پیروی کنند.

اگر استخدام بالقوه شما شغلی در سئو می خواهد و هنوز هیچ وبلاگی را دنبال نمی کنید ، ممکن است زمان مناسبی برای شروع باشد. این یک سوال دقیقاً یک معامله نیست ، اما خوب است که پاسخ را بدانید. اگر به برخی از همان وبلاگها علاقه مند باشید ، این می تواند نشانه ای از مناسب بودن آنها باشد.

۱۰ ٫ آیا تاکنون با یک توسعه دهنده بهینه سازی کار کرده اید؟

برخی از بازاریابان می توانند این کار را انجام دهند ، از جمله کدگذاری یک وب سایت. با این حال ، برای کسانی که نمی توانند ، توسعه دهندگان وجود دارند که اطمینان حاصل کنند که پیشنهادات SEO به درستی شنیده شده و اجرا شده اند. اگر نامزد شما قبلاً با یک برنامه نویس همکاری نکرده است ، بپرسید که چرا یا ایده آنها باز است.

سئو یک دستگاه تنظیم دقیق است که دارای چرخ و چرخ های زیادی است. اگر چرخ و چرخ ها به هم نپیوندند ، دستگاه متوقف می شود. کارمندان شما باید با سایر متخصصان ، از جمله نویسندگان ، فیلمبرداران ، مدیران رسانه های اجتماعی ، و توسعه دهندگان سایت مشورت کنند. هرچه ارتباط آنها با صراحت بیشتر برقرار شود ، احتمال موفقیت آنها بیشتر است.

The Final Say

هر سؤالی را که می خواهید بپرسید ، مطمئن باشید که نامزد مناسب برای شرکت شما است. درست همانطور که مشاغل استخدام شرکت های بازاریابی که مطابق با نام تجاری آنها باشد ، استخدام بعدی شما باید مطابق با استانداردهای شما باشد.

هرچه نیاز به تدریس و رهبری یک کارمند داشته باشید ، بیشتر وقت بیشتری را برای مشتری می گذراند. از همه گذشته زمان پول است.

اما نایتلی

Written by